Kalaulah Aku..



Kalaulah aku seorang pemimpin dunia,
akan aku bantumu hingga ke titisan darah,

Kalaulah aku seorang panglima tentera,
akan aku kerahkan semua tentera berjuang bersama,

Kalaulah aku seorang hartawan atau jutawan,
akan aku infaqkan seluruh hartaku kepadamu,

kalaulah aku seorang yang dewasa,
akan aku pergi berjuang merasa derita,

Maafkan aku Palestina,
Aku hanya Mampu berD0a,

Maafkan aku Palestina,
aku hanya mampu memb0ikot,

Maafkan aku Palestina,
aku hanya mampu menulis,

Sedangkan aku nyeyak tidur,
Kamu tidak bisa tidur walau sesaat,

Diatas tilam yang empuk,
Kamu tidur diatas hamparan tanah yang keras,

bantal yang lembut,
Kamu merasa sakit2 tengkuk,

Dibuai mimpi indah yang mengasyikkan,
Kamu dibedil peluru-peluru tidak bermata,

Tetapi yakinlah bahawa pertolongan Allah pasti datang,
Kami akan sentiasa mendoakan kamu,
Melakukan yang terbaik dan termampu,

Maafkan Aku Palestina..